email: kocikolczyk@gmail.com
or
cat.lover.gift.and.traditional@gmail.com

czwartek, 5 lipca 2012

Szyjemy kota

Preferuję przedmioty użytkowe. Jestem zwolennikiem tego, by użytkowe było ładne. Natomiast nie jestem  zwolennikiem "durnostojek".

W poniższym linku jest wykrój kota - miękkiej figurki - zabawki.

http://manualni.pl/szyjemy-kota-wzory/

Tak "po mojemu" to - albo bym go robiła wielkości poduszki - żeby służył pod głowę, albo na przykład z z kieszonką brzuszku na długopisy, nożyczki, itp, do powieszenia - jako porządkujący mini-wieszaczek. Mamy taki, choć nie koci akurat, i sprawdza się. Na razie, z szyć, to uszyłam pokrowczyk na lampkę i pokrowce na telefon i nie zabieram się na razie za następne, bo mam pewien inny pomysł, ale może komuś przyda się wykrój.


A chyba dodam zakładkę z kocimi stronami, a krótkim opisem - takimi właśnie co się mogą przydać.

Na zdjęciu moje (moją ręką szyte) pokrowce na telefon.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz